zondag 23 maart 2014

Combi; Skater skirt!

Hoi!
I LOVE skaterskirts.
Ik heb een zwarte, die ik bijna altijd draag, en ben van plan om er nog veel meer te kopen. Blauw, bloemetjes, roze. Noem maar op!
In deze blogpost heb ik een aantal suggesties voor jullie, over hoe ik mijn skaterskirt combineer. :)
Deze skaterskirt heb ik gekocht bij H&M.

1. Blouse.
Hieronder heb ik mijn skaterskirt gecombineerd met een zwarte croptop, en een grijze blouse. Doordat er huidruimte (is dat een woord haha) tussen het shirt en de rok zit, is er een speels effect, zonder dat je staat te bibberen. Met de blouse eroverheen wordt het geheel meteen wat vrolijker, zwart zonder kleur vind ik persoonlijk vaak saai.

2. Nog meer blouses!
 Hieronder heb ik mijn skaterskirt gecombineerd met een roze met paarse blouse van de Vero Moda. Zoals je aan de overbelichtheid (sorry!) kunt zien, is dit een leuke combinatie met lekker weer. Doordat ik de blouse in mijn rokje heb gedaan, valt de rok meer op en lijkt het een beetje op een jurkje.
 3. iets chicer.
Hier heb ik een rood met zwart jurkje (jawel jurkje) van Boohoo onder mijn rokje. Het jurkje loop langs mijn lichaam, wat ik niet altijd mooi vind. En door daarop een zwarte skaterskirt te doen, lijkt het een nieuw jurkje, die een stuk losser zit vanaf mijn taille.

Ik hoop dat jullie deze blogpost leuk vonden, het is immers het eerste fashion artikel. En tot de volgende keer.

Xoxo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten