dinsdag 11 maart 2014

Review Essence: Love Letters palette


 Hoi!
Ik ben ontzettend fan van Essence. Ze hebben mooie make-up voor een lage prijs, en hey, ik heb niet zó veel geld om uit te besteden aan make-up.
In de nieuwe limitted collectie genaamd Love letters, zit een oogschaduw palette met 6 kleuren.




Bij de swatch kun je zien dat de kleuren een beetje kruimelig zijn. Verder lijken ze wel goed gepigmenteerd. Vooral de zwarte.
De kleuren hebben geen namen, dus ik beschrijf ze op volgorde van het palette.

De meest linkse kleur is een mooie peachy kleur.
Daarnaast een witte kleur, mooi als highlighter in de binnenste ooghoek
Een baby roze kleur
Een baby blauwe kleur, super lenteachtig
Een taupe/grijze kleur. Deze is bedoelt voor in de arcadeboog, maar voor mij is ie daar niet donker genoeg voor.
Een zwarte kleur met kleine sparkles.

In de Lente look heb je kunnen zien dat het pigment op de ogen met tegenvalt, vooral van de 'eyelid' kleurtjes, de zwart is wel goed gepigmenteerd.





Over het algemeen ben ik niet heel enthousiast over dit palette, meh!
De kleurtjes zijn wel mooi, en je kunt een vochtige kwast proberen om de kleurtjes beter pigment te geven. Gelukkig is de prijs wel heel laag. :)
Met de zwart ben ik wel heel blij. 

Kus,
Myrthe



Edit:
Er is iets mis gegaan met het artikel waardoor het offline is gegaan. Ik heb besloten om het zo te laten en dit artikel gewoon weer online te zetten.

Kus, Myrthe! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten