woensdag 9 juli 2014

Beachy krullen.

Hoi

Dé trend van het moment omstreeks haar is beachy messy haar. Ik ben gek op deze trend en draag 'm ook graag. Messy stijl haar vind ik niet zo mooi, omdat het snel gaat klitten en het er vaak als een vogelnest uit ziet. Bij mij dan.
Messy krullen vind ik wél erg mooi. Hier voor gebruik ik de Remington Pearl Ci 95 krultang. Kijk mee!



Ik steek de bovenkant van mijn haar op in een rommelig knotje. De onderkant verdeel ik in 2 secties, en ik bind 1 sectie in een elastiekje, waardoor het een klein staartje wordt.


Van de sectie die nog los is pak ik ongeveer zulke dikke plukken om te krullen.


Ik draai het haar van mijn gezicht af, en houd het haar ongeveer 12 seconden om de krultang. De krultang is 210 graden Celsius.




Ik laat de krul langzaam van de tang afdruipen, en houd hem heel even in mijn hand om af te koelen.


Dit zelfde doe ik met de bovenkant van mijn haar. 



De voorste pluk houd ik 15 tot 20 seconden om de tang, zodat hij er langer in blijft zitten.


Eventuele stijle plukjes kun je alsnog krullen, als je haarspray gebruikt zou ik wel uitkijken met hoe lang je het haar om de tang houdt.




Vergeet niet om je krultang uit te zetten, wanneer je dit niet doet, kan het nare gevolgen hebben :(.


Ik spray Beach spray van Andrélon in mijn haar, en kneed het er goed in waardoor de krullen warrig worden.


Ik breng hier


Hier


En hier Volume poeder aan zodat de bovenkant wat meer omhoog komt te staan.


Goed er door heen wrijven, kneden, schudden. Tot dat je het gewenste volume hebt.



Voila! 


Bedankt voor het kijken, en  ik zie jullie snel weer!
Kus, Myrthe.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten