dinsdag 1 juli 2014

Night out ooglook tutorial.




Hoi.

Vandaag heb ik een tutorial voor jullie. Ik heb gebruik gemaakt van mijn geliefde YSL palette, maar je kunt natuurlijk elke vergelijkbare kleur gebruiken.



Ik begin met oogschaduw basis. Ik gebruik de Essence I <3 stage eyeshadow base.


Met een ronde kwast breng ik de taupe kleur uit het Catrice Absolute eye colour 040 Never let me go! Palette aan in de arcadeboog.



De highlighter uit hetzelfde palette breng in aan onder de wenkbrauw.



De grijze kleur uit het YSL palette breng in aan op het bewegend ooglid.




Deze kleur uit mijn Santé Eyeshadow trio No. 06 palette breng in aan in de buitenste ooghoek.


En alles blenden!





De bruine kleur uit het YSL palette gebruik ik voor mijn wenkbrauwen.



Ik borstel mijn wenkbrauwen door met dit dingetje.


Een winged eyeliner aangebracht. #Blijhoofd.


Mascara op de bovenste wimpers. Ik gebruik NYC Big Bold Volume.




Met mijn vingers breng ik deze zacht roze kleur aan op de lippen.


Final look!



Bedankt voor het kijken, en tot de volgende keer!
Kus, Myrthe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten