donderdag 19 juni 2014

Some inspiration: Pastel paarse kapsels.

Hoi,

Ik vind opvallende kapsels geweldig. Het laat je creativiteit zien, en ziet er stunning uit!
Op het moment ben ik helemaal into paars haar, en daarom laat ik ter inspiratie een aantal afbeeldingen zien. Kijk mee!


Vrij basic paars met een koele ondertoon. Let ook vooral op de vlecht en het bloemenkransje. Like!


Een dipdye van roze naar paars. Hmm niet helemaal mijn ding, maar wel gaaf!


Wauw. Electric blue purple. Ik weet niet wat 't is, maar ik vind 't leuk.


Mooi warm paars haar, een echte herfst en winterkleur :)


Ongeveer dezelfde kleur als op de eerste foto, maar dan in een gave vlecht.


Als je dipdye zoekt ben je bij de kapper van dit meisje op het juiste adres! Een overloop van roze, paars, donker blauw, turquase, licht blauw. I love it!


Ook de celebrity's doen mee: Kelly Osbourne met een as lila kleur. Niet helemaal mijn ding, het lijkt iets teveel op grijs naar mijn mening..


Ook Jennifer Lawrence is gespot met lila haar. Ik weet alleen niet of dit geverft, of gephotoshopt is. Fans let me know!


Bij Taylor Swift staat eigenlijk wel elke haarkleur goed.


Ten eerste, wat een mooie collage! Een mooie verzameling van roze en paars haar met warme ondertonen.


En als laatste warm paars met witte highlights! De make up staat er fantastisch bij en de bloemenkrans maakt het helemaal af. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten