zondag 8 juni 2014

Review: Douglas nagellak.





Hello there,
Laatst liep ik langs de Douglas, buiten staan grote glazen bakken met kleine spulletjes erin.
deze keer lagen er nagellakjes en ik heb er 3 meegenomen. Er staan geen namen op de flesjes.

Op alle foto's heb ik een base coat van Hema, 2 laagjes kleur, en een quick drying top coat van Essence.







































Roze

Meh! Deze nagellak lakt super stroperig. Hierdoor ook het geknoei! :$. Het is wel een mooie neon kleur, en de dekking is prima.







































Turquase
Wow! Wat een ontzettend slechte dekking :(.  Ter vergelijking heb ik mijn pink en wijsvinger met 2 laagjes, en mijn middel- en wijsvinger met 3 laagjes gedaan.
De kleur is daar in tegen prachtig! Heerlijk zomers. Hij lakt prima.

























Lila

Wauw! In tegenstelling tot de andere kleuren lakt deze echt super. Ik vind het een mooi zomers pastel kleurtje. Hij heeft een goede dekking.

De lakjes kosten 1 euro per stuk, en zijn te koop bij Douglas.

Loves,
Myrthe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten