donderdag 5 juni 2014

Miskoop? Weggooien! Of toch niet..

Hoi,

Een tijdje geleden was ik bij de action, en zag ik een roze blush liggen. Ik had nog geen roze blush dus leek het me leuk om uit te proberen, aangezien hij maar 1 euro kost.
Ik ben hem gaan testen en helaas is de kwaliteit ontzettend bagger.
ronde blush kwast 
ronde blush kwast 


bronzer kwast



bronzer kwast extra uitgeblend

bijgevoegd watje

bijgevoegd watje

















































































































Ik heb verschillende kwasten geprobeerd, maar niets werkt.
Dat is jammer zeg! Dan moet ik hem maar weggooien, want no way dat ik hem ga dragen.
Of kan ik er iets anders mee doen?
Ja! Ik ben eens gaan graven in mijn geheugen, en bedacht me dat je met een blush en lippenbalsem een lipstick kunt maken.
Zie de stappen hieronder.

Wat heb je nodig:



















schaaltje
mesje
bakje
blush
lippenbalsem

1. Schraap de lippenbalsem uit het blikje, en doe het in het kommetje.




















2. Doe het zelfde met de blush.




















3. Roeren maar!





















4. Doe het in het bakje waarin je het wil bewaren.





















Het eindresultaat vind ik zelf erg mooi geworden, wel roze, maar niet super fel, doordat ik de blush heb gemixt met een bruine ( chocolade smaak ) lippenbalsem. Perfect voor overdag. Doordat de lipstick gemaakt is van een lippenbalsem is ie heel hydraterend, en een beetje stroperig. Na 5 uur heb ik 'm er af gehaald en was de kleur nog goed.









































Wat je ook met een blush kunt doen is hem als oogschaduw gebruiken. Ik heb een natuurlijke look gemaakt.








































bewegend ooglid: blush
binnenste ooghoek: gouden shimmer, H&M soft nudes palette
arcadeboog: bruin, Essence love letters palette
eyeliner: miss sporty waterproof
mascara: NYC, Big Bold Volume by the lash mascara. (gele verpakking)
wenkbrauwen: Golden rose, potlood kleur 103

Mocht je ook een miskoop hebben bij een blush? Probeer deze tips dan zeker even uit. Heb je een andere miskoop, en weet je niet wat je ermee moet? Dan kun je dat altijd vertellen in de reacties! Ik denk graag met je mee.

Kus,
Myrthe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten