vrijdag 25 juli 2014

Frozen Elsa: Make up tutorial.

Hoi.

Met mijn musicalgroep hebben wij bedacht om een musical te maken waarin Disney prinsessen de hoofdrol spelen. Ik heb zelf Elsa van de film Frozen gekozen. Natuurlijk kijk ik ook even naar de make-up, en de make-up van Elsa spreekt mij heel erg aan.


Zoals je kunt zien heeft ze paarse oogschaduw op het ooglid. Hier begin ik mee.
Als eerste breng ik een shimmery roze basis aan op het ooglid.

 Hier ga ik overheen met deze paarse kleur. Het lijkt nu heel heftig, maar het wordt mooi uitgeblend ;)

Ik breng een donker rode kleur aan in de crease. Dit doe ik in een 'c' vorm.


 Met een lila tint ga ik over het paars heen.


Een witte highlighter op het wenkbrauwbot.


Tijd om alles te blenden.


Ik breng een eyeliner aan rond mijn oog. Ook doe ik een dun laagje mascara als basis voor de nepwimpers.



Deze wimpers zijn van de action.



Beide ogen zijn gedaan.



Ik heb een roze blush gemengd met een rode blush. En deze aangebracht op de appeltjes van mijn wangen en onder mijn jukbeenderen. Mijn wenkbrauwen heb ik bijgetekend met een wenkbrauwpotlood.  Ook heb ik een donker roze lipstick aangebracht.




Creepy Frozen face. Mijn haar is in de stijl van Elsa. Zo goed als mogelijk ten minste.


Final look!


Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer! 

Kus, Myrthe <3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten